24 Şubat 2010 Çarşamba

SİNAN VARDAR : YALA YALA NEREYE KADAR????


Çok değil 1-2 ay öncesine kadar Radyospor'da yönetime giydiren istikrar abidesi , ilkeli duruş örneği Sinan Vardar yönetime girmekle kalmadı,başkanın kişisel amigoluğuna soyundu.Mikrofonu görünce başlamış üflemeye ;
Demirören büyük başkan
Beşiktaş yöneticisi Sinan Vardar, Galatasaray'ın borçlarının kredi yoluyla gidermesini "Biz Beşiktaş olarak kredi yoluna başvurmuyoruz. Başkanımız sağolsun mali yönden kulübümüze büyük destek veriyor. Keşke her kulüpte Yıldırım Demirören gibi başkan olsa" yorumunu yaptı. Bizim başkanımız iki dönem futbol sorumlulğu yaptı. 6 yıldır da başkan. Kendisi çok tecrübeli" yorumunu yaptı.
Yönetim harika
Sinan Vardar şöyle devam etti; "Bugüne kadar hep doğruları söyledim. Beşiktaş'ta mükemmel bir yönetim var. Çok tecrübeli insanlar ve çok heyecanlı gençler var. Ben 3 yönetim kurulu toplantısında da bunu gözlemledim. Beşiktaşlılar bizi izlemeye devam etsinler. Çok büyük işler yapacağız. Yeni yetenekler bulacağız."
Beşiktaşlılara müjdem var
Vardar, "Şu anda altyapımızda 5 yaşından gelen 5 oyuncumuz var. Beşiktaş Türk futbolunda her zaman devrim yapmıştır. 6+2 yabancı kontenjanı olan bir sistemde yeni yeteneklerin çıkması zor tabii ki bunu çok iyi biliyoruz ancak bizim hedeflerimiz çok büyük. Her sezon bir futbolcuyu A takıma sokarsak 3 yıl içinde 6-7 tane altyapıdan gelmiş oyuncu olacak. Beşiktaş'ın önü çok açık. Beşiktaşlılar bizi izlemeye devam etsinler" dedi.
Altyapıdan sorumlu yönetici olacak Vardar'ın performansını göreceğiz.Önümüzdeki yıllarda,eğer bu yönetim o günleri görürse veya Vardar hala yönetimde olursa, altyapıdan kaç oyuncu çıkacak ta A takımda oynayacak,takip edeceğiz.
İşin asıl yanı insanların hayatlarında birazcık ta olsa ilkeli olmaları gereği.Bugün ak dediğine yarın kara dersen,hele ki bunu U dönüşü eşliğinde ve akabinde başkana methiyeler düzerek yaparsan adama sorarlar ; nerede senin ilkelerin? yaş kemale ermiş , hala yalakalık , hala biat kültürü. Bu mudur Sinan Vardar duruşu? Buysa da onu bilelim...

Hiç yorum yok: