2 Ekim 2009 Cuma

PROTESTOLARA ALIŞIK OLMAYAN YÖNETİM ARTIK ALIŞABİLİR

CL maçı hakkında ne yazayım diye düşündüm ,sonra yorumları okudum,zaten yazılması gerekenleri bir çok arkadaş yazmış.Kadro seçimini,Denizli'nin Türk futbolunda yeni rekora koşuşunu,3 büyükleri şampiyon yapan adam durumundan Şampiyonlar Ligi'nde puan alamayan adama dönüşmesini,vs.
Havaalanındaki tepkiye herkes televizyonlarda,radyolarda kibar yorumlar yapıyor.Sarhoşların işi,ölçüsüz,yakışıksız,falan filan.Peki karşınızdaki adamlar ölçülü mü?Karşınızdaki adamda akıl ve mantık var mı?Beşiktaş tarihinin en başarısız başkanı iken,kulübü göz göre göre iflasa sürüklerken hala ısrarla başkanlığa aday olabilme cesaretini ve yüzsüzlüğünü nasıl kendinde bulabiliyor?Beşiktaş başkanlığı makamına yakışıyor mu?Şimdiye kadar ne başardı ki yeni yönetimde neyi başaracak? Kongrede ne vaadedecek?Aziz Yıldırım 3 sene üst üste şampiyonluk sözüyle kazandı.Bizimki ne yapacak?5 sene üst üste şampiyonluk söz mü?Hadi sözü verdi,şampiyon olamadığı ilk sene istifa edecek karakteri gösterecek mi?
Tepkiler normaldir arkadaşlar.Birilerini kendine getirmek için bazen ölçüyü kaçırmak gereklidir.Kaldı ki tüm dünyada protestolar için yumurta kullanılır.Yanında arzuya göre domates te olabilir :) Bunlara alışacaklar.Daha geçen hafta protestolara alışık bir yönetim değiliz diyordu muhterem.Alış artık...Ya da daha iyisini yap,alışma,alışamadım de,istifa et.

Hiç yorum yok: