7 Ağustos 2009 Cuma

İLK YAZI

Profilde de bir miktar yazdım kim olduğumu... En kayda değer özelliğim Beşiktaş'lı olmam ve bu renklere olan aşkım. Ama canımızdan çok sevdiğimiz Beşiktaş'ımızın böyle yönetildiğini görmek beni kahrediyor. Bu konulara ilerki zamanlarda detaylı olarak gireceğim için şimdilik girmiyorum. Ama başkandan başlayıp , yönetime tek tek bakarsanız , hatta eski menajere kadar... ne demek istediğimi anlarsınız. Zaten birçok Beşiktaş'lı benimle aynı duyguları paylaşıyor,bunu biliyorum.
Spor basını da aynı şekilde. Hep aynı isimler,her yerde rating kaygılı konuşmalar,standart yorumlar,adamına göre kelimeler,yalakalıklar,sahte kavgalar,delikanlı müsveddeleri,yalanlar,dolanlar. Yeter artık. Biraz bağımsız,biraz tarafsız olun.. En iyisi futboldan taraf olun. Fanatizm gözünüzü kör etmesin.Takımınızın aleyhine bile olsa konuşabilin.Bu kadar cesaret çok değil inanın.Bloglar arasındaki bağlantıları kopartın,günümüz futbolunun istediği modern forvet tipine nanik yapın.Futbol yorumunu dolma tarifiyle yapmayın.Yalandan agresifliği bırakın.Ne mi yapacaksınız? Bence en doğrusu blog'lar alemine dalın. Öyle cevherler var ki bu alemde,biraz dikkatli takip edin şaşıracaksınız.Futboldan,spordan yeniden keyif alır hale geleceksiniz.Herşey rating değil,en azından bu alemde...hayat stüdyo ışıkları altında 2 kat pudrayla makyajlanıp,allanıp pullanıp çıkılacak bir sahne değil burada.Herkes kendince,doğru bildiğince ve en önemlisi bir çok insan araştırmalar,incelemeler yaparak yazıyor bu alemde.
Ben mi? Ben futbolu seviyorum,sporu seviyorum.Hayatın her alanında güzelliklerden tarafım.Beşiktaş hayatımda çok önemli bir yer tutuyor ama kuru fanatizm içinde değilim.Hayata siyah beyaz renklerden bakmayı severim ama gözüm kör değil.Her renkte ayrı güzellik bulurum.Ama en güzelini siyah beyazda buldum,bu gerçeği de kimse değiştiremez.
Siyah beyaz renkli tüm takımları da tutuyorum. Juventus,Ascoli,Fulham,Newcastle...
Hep beraber takip edelim hayatı,birlikte yorumlayalım,fikirlerimizi paylaşalım istiyorum.Haydi bakalım , kolay gelsin...

Hiç yorum yok: