20 Eylül 2009 Pazar

BEN DEMİŞTİM!!!!!

Aslında bunu yazmaktan hiç hoşlanmıyorum ama yinede yazacağım.Ben demiştim.8 Eylül tarihli KEHANET başlıklı yazımda Spaletti'nin başkanın seçimde kozu olacağını,Denizli'nin yerine,eğer Zico'dan boşalan CSKA Moskova teknik direktörlüğüne getirilmezse, Beşiktaş'a geleceğini,ayrıca dünkü yazımda hoca adayları arasında Avram Grant'in olabileceğini yazmıştım.Aşağıdaki yazı www.kartalhaber.com dan.

http://www.kartalhaber.com/haber/13029137/yonetimin-b-plani8217nda-grant-ve-spalletti-var-.html

Daha kesinleşen hiçbir şey yok tabi ama isimler havada uçuşmaya başladı.Ben hala Spaletti'de ısrarcıyım ama henüz değil.Aralık ayı gibi veya Ocak'ta kongrede açıklayacak.Hadef belli,1 dönem daha seçilebilmek.Ve seçildikten sonra yine kötü bir gidiş olursa değil Spaletti,Mourinho olsa harcar bu başkan.Futbol bilgisi Aziz Yıldırım düzeyinde çünkü.Ama Aziz Yıldırım bile öğrenmeye başladı futbolu.Bizimki daha öğrenmeye başladığına dair en ufak bir ışık vermiyor.Evinde Football Manager oynasa birkaç şey öğrenir ama nerede...

Hiç yorum yok: